Sv: Snälla Tap In avkommor
Min är 149cm med skor...
De andra jag stött på är ganska normala mot mindre.
Min är 149cm med skor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är 149cm med skor...
Min är 153 cm och jag tycker det har varit svårt att hitta en liten travare. Men sedan beror det nog givetvis på hur storamammorna är också.
Någon som vet hur hög Tap In själv är?
*knapprån*
Är era Tap In avkommor små? Funderar på om det är från honom eller mamman min fått sin litenhet.
157 i mkh, 158 i korset
*Kuriosa*
Jag har glömt slaggjorden på min 2 gånger, den första gången var hon 2 år och då slog hon mig ur vagnen, den andra gången var idag och det gick faktiskt bra, kan man gissa att damen ( nu bara 8 år) faktiskt börjar mogna?
det tar sig!
Den röde sov med slaggjorden..
Hehe. men så är hon ju yngre och dessutom RÖD... finns det hopp för den tro??
Mjo då, försöker på livstidsfodervärden att testa.. det är juh ett framsteg om hon inte lägger sig när hon tömkör nee men vafan, klart hon går att köra ( tipsar om käk & slaggjord) , hon har varit hos en Svanstedt lärling fram till April ( men kördes nog senast vid jul av päls & kondition att döma när hon kom hem...)
Helt ärligt och utan krusiduller, så ska fodervärden inte alls testa!
hehe , va kinkigt det är där nere hos er
Jag var aldrig sugen på det efter hon kom hem, och suget försvann mer när hon va en segpropp under sadel. Som ridis verkar juh poletten börja trilla ner ebligt rapporter så bara dumt att förstöra det.