Snälla hjälp mig!

M

Mrs_Malfoy

När jag är inne på vissa sidor tex när jag ska titta på propositioner på nätet så kommer filen upp i exel och inte i word. Vet någon hur man ändrar detta? Man får alltså inte upp något alternativ utan det går direkt in i exel. Skitjobbigt detta!
Snälla... hjälp! :bow:
 
Jepp!
Det kommer upp en ruta där det står:
Öppna filen på dess aktuella plats
Spara filen på disk.

När jag väljer öpnna filen kommer det upp i exel!
 
Det är ju för att filen är ett excel-dokument och inte ett word-dokument. Excel-filer öppnas i Excel och word-filer i Words, så enkelt är det!
 
Propositioner i excel?

Har de börjat med det i år för jag har aldrig sett det tidigare. Verkar smått omständigt... :crazy:
 
Det finns ju faktiskt mallar för propositioner som påminner om tabeller (ung. som anm.blanketter), de kanske kan sparas som excel-dokument, vad vet jag?
 

Liknande trådar

Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 080
Senast: Lobelia
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
2 157
Senast: cewe
·
Mat Från början var det bara jag och mannen som skulle vara hemma ikväll och fira nyår. Hans önskemål var då att vi skulle äta kotlett och...
2
Svar
20
· Visningar
1 558
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp