SnÄlla hjÄÄÄlp!

E

emeliebjormo

Hejsan!
Jag behöver verkligen hjälp. Jag vill hitta ett limegrönt träns som är bra och säkert för hästen som inte färgar av sig. Men jag hittar det verkligen ingenstans! Så jag tänkte fråga er galoppmänniskor om ni vet vart det finns att köpa?

Ett limegrönt för full vill jag ha, men bra tyglar. :) Tack på förhand! :D:bow:

Sv: SnÄlla hjÄÄÄlp!

Hej!

Har du kollat på ponnyprakts hemsida? De har träns i massor av färger, även i storlek full och extra full. Om de färgar av sig vet jag inte, då jag själv inte är så förtjust i bjärta färger. Lycka till med tränsjakten.

Hej!

Har du kollat på ponnyprakts hemsida? De har träns i massor av färger, även i storlek full och extra full. Om de färgar av sig vet jag inte, då jag själv inte är så förtjust i bjärta färger. Lycka till med tränsjakten.

åh, tack så hemskt mycket! :) Jag ska genast ge mig in på den sidan och undersöka!

tyvärr finns det ju inte neongröna träns som jag vill ha, bara mossgröna typ. Eller är det någon som vet hur färgen "racing green" ser ut? :p

Hejsan!
Jag behöver verkligen hjälp. Jag vill hitta ett limegrönt träns som är bra och säkert för hästen som inte färgar av sig. Men jag hittar det verkligen ingenstans! Så jag tänkte fråga er galoppmänniskor om ni vet vart det finns att köpa?

Ett limegrönt för full vill jag ha, men bra tyglar. :) Tack på förhand! :D:bow:

Om du vill ha köpa ett bra och säkert träns bör du köpa ett läderträns istället. Satsa på ett snyggt flätat pannband till tränset istället vet ja! =)

Om du vill ha köpa ett bra och säkert träns bör du köpa ett läderträns istället. Satsa på ett snyggt flätat pannband till tränset istället vet ja! =)

Ja det har jag också tänkt på, det är mycket snyggare också. Vet du vart man kan köpa det? :) Eller menar du ett utan neongrönt?

Ett nylonträns är minst lika "säkert" som ett av läder.
Både Jägersro och Täby har färgade träns i sina hästshoppar.
Jag har själv ett limegrönt med tillhörande brösta, det är jättesnyggt!

Ett nylonträns är minst lika "säkert" som ett av läder.
Både Jägersro och Täby har färgade träns i sina hästshoppar.
Jag har själv ett limegrönt med tillhörande brösta, det är jättesnyggt!

ååh, det är precis vad jag vill ha! Till en brun häst. xD Ska köpa limegröna benskydd och sånt också. Har du bilder? Vart köpte du dom? :D:banana::bump:

Jag köpte tränset hos feednrace, men vet att det finns likadana hos sadelmakarn på Jägers. Skall kolla om jag har några bilder på andra datorn.

Ja det har jag också tänkt på, det är mycket snyggare också. Vet du vart man kan köpa det? :) Eller menar du ett utan neongrönt?

Jag har en kund som beställt pannband i färgerna limegrön/vit till nästa vecka. Återkommer med foto =)

btw, en del nylonträns är starkare än plast, därav ännu farligare... Se till att du hittar rätt nylonträns om du ska köpa.

Jag köpte tränset hos feednrace, men vet att det finns likadana hos sadelmakarn på Jägers. Skall kolla om jag har några bilder på andra datorn.

Okej, har dom en hemsida? :) Problemet är väl mest att jag inte bor så nära Jägers, bor i Halmstad och Östersund. :P

Tack. :) Är det gula som finns ett bra träns? Är det av läder? Har funderingar på att köpa ett sådan fast med neongrönt och vitt. Bara det att jag tror att jag skulle behöva ett med pullargrimma. >.< och det finns väl inte på galopptränsen?

Om du menar ett gult träns från feednrace så är det säkert av plast/nylon, de brukar ha "alla" färger i lager. Jag har en pullargrimma till ett av galopptränsen men de finns bara i enfärgad svart.
Jag gillar verkligen dessa tränsen, snygga och lätta att hålla rena (slänger dem i tvättmaskinen)

Hej!

En häst i stallet där jag rider vid namn Colour Your Dash har ett limegrönt träns som han alltid har. Han är fux/vit (första flerfärgade fullblodet i Skandinavien förresten) och så vitt jag vet har det aldrig färgat av sig..
Gå in på www.freewebs.com/ullbolstahorseracing/ för att se bilder på honom.
Täby Stall och Foder har såna träns!

*SKRIKER AV GLÄDJE* det var ju såå sjuuukt snyggt, jag blir galen! Har Täby någon hemsida eller har jag redan fått den förut i tråden? :P JAG VILL HA DET DÄR TRÄNSET! :bump::bump:

Hej!

En häst i stallet där jag rider vid namn Colour Your Dash har ett limegrönt träns som han alltid har. Han är fux/vit (första flerfärgade fullblodet i Skandinavien förresten) och så vitt jag vet har det aldrig färgat av sig..
Gå in på www.freewebs.com/ullbolstahorseracing/ för att se bilder på honom.
Täby Stall och Foder har såna träns!

*SKRIKER AV GLÄDJE* det var ju såå sjuuukt snyggt, jag blir galen! Har Täby någon hemsida eller har jag redan fått den förut i tråden? :P JAG VILL HA DET DÄR TRÄNSET! :bump::bump:

Ägaren till huvudlaget och hästen kan meddela att det kommer från Australien. Ja visst är det snyggt.:love:

Ägaren till huvudlaget och hästen kan meddela att det kommer från Australien. Ja visst är det snyggt.:love:

DU MÅSTE SKOJA MED MIG!? :eek: :cry:
vad kostar det att inportera/köpa ett sådant träns + martingal? :( nu blev jag riktigt ledsen. :(haha.

DU MÅSTE SKOJA MED MIG!? :eek: :cry:
vad kostar det att inportera/köpa ett sådant träns + martingal? :( nu blev jag riktigt ledsen. :(haha.
Det va inte dyrt ca 1200 svkr men det tog mycket lång tid innan det kom men det var värt att vänta på.:idea:

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Shaggy
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 408
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar