Snacktråd/träning under vintersäsongen 12-13

Sv: Snacktråd/träning under vintersäsongen 12-13

Finns det info om träningar och sånt i fb grupperna? :) vill komma iväg på lite träningar i Skåne fram mot sommaren :laugh:, men känner inte ngn tränare och har typ bara koll på det lilla som arrangeras av egna klubben.

Har enormt hopp sug nu :D, har inte hoppat ngt sen i höstas :rofl:

Kan inte lägga till dig för vi är inte vänner men sök på Ted Velander och terrängträningar så hittar du en grupp där han lägger upp sina träningar. Hassö brukar skriva direkt på sin sida :-)

tack så mycket för tipsen ^_^, är med i båda grupperna nu :D.

kl

Jag vet att jag är mossig och inte med i det senaste snacket, men har Trossnäs inga tävlingar på midsommar längre???? :eek: Det var ju liksom anledningen till att jag börja rida igen, att få åka till Trossnäs på midsommar :love:

Från när det begav sig senast, 2010
trossnaumlsmidsommarevegrav_zps282e3db4.jpg

minns fortfarande att vi kom långt utifrån och flög låååångt över den där graven :D

Det var nog senast dom hade.. när du var där, sen slutade du rida så tjaa :cool: Dom har haft sen på våren och hösten. Men nu tror jag bara på hösten!

nja sadeln har fortfarande inte kommit(tydligen blev den skickad med royal mail istället för dhl :/) och sen råkade mitt släp ut för en liten olycka idag...

2013-04-07-14-31-57.jpg

är väldigt glad att jag inte hade hästen i släpet,(vilket jag nog hade haft om jag redan fått hem sadeln, då jag planerade att åka på träning idag...)

Hahaha en gång när jag var där så hade jag lärt in fel program och begärde programutropade men eftersom jag är halvdöv så hörde jag inget och bara gissade, gjorde nog inte så stor skillnad på poängen i slutänden ändå :rofl: :rofl: :rofl:

Men det var inte bara jag som åkte till Trossnäs på midsommar! Rebecka och Nathalie brukade också vara där! Så tre då i alla fall!!

Jag har oxå varit där ett par år på midsommar :D Var där senast hösten 2011 iallafall.

Ganska säker på att de hade närmare skolstarten 2012, men att den egentligen skulle ligga vid midsommar?
Det jag mest kommer ihåg från tävlingen är att din inte är så lätt att ha barnvagn och hund med samtidigt som man är hjälpreda:p

Jaaa det var alltid på midsommar och så hade dom midsommarfirande med grill och grejer på kvällen, jättemysigt :D

What :eek: Hur gick det där till??

tydligen hade ngn glömt dra åt dom bultarna vid senaste däck bytet, hann köra ca 1km innan det ramlade av. höll som tur var 30kmh och var på grusvägen när det hände, hade varit mindre roligt på 80vägen 200m längre fram :crazy:.
(ironiskt nog har 2 av våra bilar också dött på samma ställe som hjulet lossnade de senaste 2 dagarna :banghead:, så kommer undvika att köra det hållet nu ett bra tag :rofl:)

KL.

Å inget mantorp nu heller...
Hela min vårsäsong faller i bitar känenr jag... :cry:

KL.

Å inget mantorp nu heller...
Hela min vårsäsong faller i bitar känenr jag... :cry:

Ha du är knappast ensam :D

Jag har tom anmält till Udden, det som var bra där var att dom hade stilterräng på fredagen och fälttävlan på söndagen.. Jag tar med en grå dit.. en mörk :cool:

Allas våra vårsäsonger faller i bitar...
Jag har också anmält till Udden, så nu håller vi alla tummar för att det smälter här hemma så man hinner hoppa några språng innan dess...

Jag ska försöka få ledigt från jobbet Flyingehelgen så jag "slipper" åka till Udden.. det är ju så förbannat långt bort i ödemarken :D

Maj blir ju som vanligt då en väldig massa tävlingar på raken och sen inget i juni typ... Men en viss mörk grå har lite att ta igen så han får minsann springa på :sneaky:

Liknande trådar

Western Hejsan allihopa, nu har jag tänkt för mycket igen (Överraskande va? ;)) Diskuterade igår med en vän det här med hästägaransvar och...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Paxinarion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama