Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, då förstår jag! Tyckte att det var lite konstigt att skaffa katt men sedan inte ha dem där det behövs@Asko Vi har mössen i huset nu men de klättrar in via rören som går från utebyggnaderna Så jag tänker att om katterna håller rent där finns det inga möss som kan klättra in. Men kattungarna får bo i köket första tiden
Jamen eller hur, min förra katt fångade visserligen möss då och då men hon tog dem in dem levande som VI fick se till att få bort istället - typ halloj här kommer jag med en lekkamratPuh, glad att våra möss inte kommer in i huset De håller sig inne i väggarna, något som i alla fall roar katterna En liten rackare smet in i köket för ett tag sen och Tesla försökte jaga den men jag tyckte väl att hon var lite för långsam så jag tog hand om problemet åt henne
Det enda Tesla fångar är insekter. Sessan skulle aldrig få för sig att äta en mus, hon tycker inte sånt är kattmat. Fnyser åt rått kött. Kattmat på burk eller från påse ska det vara. Serverat i en skål, thank you very much.
Fast min förra som tog dem levande var faktiskt den där bondkatten som föddes i en lada Men till hennes försvar så bodde hon bara i hus om somrarna så hon fick inte mycket träning.
Sally (också ragdoll) är kass på insekter med... sprang en spindel på golvet härom dagen, och sally såg den och blev intresserad. Så hon kollade på den en stund... sen tappade hon uppmärksamheten så hon nästan klev på spindeln när hon gick därifrånPuh, glad att våra möss inte kommer in i huset De håller sig inne i väggarna, något som i alla fall roar katterna En liten rackare smet in i köket för ett tag sen och Tesla försökte jaga den men jag tyckte väl att hon var lite för långsam så jag tog hand om problemet åt henne
Det enda Tesla fångar är insekter. Sessan skulle aldrig få för sig att äta en mus, hon tycker inte sånt är kattmat. Fnyser åt rått kött. Kattmat på burk eller från påse ska det vara. Serverat i en skål, thank you very much.
Sally (också ragdoll) är kass på insekter med... sprang en spindel på golvet härom dagen, och sally såg den och blev intresserad. Så hon kollade på den en stund... sen tappade hon uppmärksamheten så hon nästan klev på spindeln när hon gick därifrån
Men för att göra @McFlurry lite lugnare så har alla våra bondkatter varit väldigt duktiga musfångare. Även vår hund tog en råtta en gång... Den smög sig fram när hon stod och åt, och när hon fick syn på den blev hon så rädd så hon hoppade på den så den dog. Bättre än katterna som bara leker med maten innan de dödar dem.
För övrigt brukar många katter lämna gallan... mycket mysigt att hitta på golvet (eller trampa i)