Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aah!
Har undrat över mitted och bicolor ... det verkar vanligare med bläs i bicolor (eller har jag fel?) och med mitted så har man ju vita tassar, men det kan jag inte se på min lilla Alice. Hon har så ljusa ben över huvudtaget. Har även bicolor vita tassar eller..?
Hm. Men då skulle ju bicolor passa in mera på Alice än mitted? Bäst att jag kollar på stamtavlan igen ifall jag minns fel igen
Jag beklagar verkligen sorgen.
*svar också till Marty*
Ja, jag tänker också som ni gör, att hon är en lilatabby bicolor med en fläck. Men jag kollade hennes stamtavla nyss och där står det mitted. Om jag när hon blir större ser med allt större säkerhet att hon är en bicolor och inte en mitted, kan man ändra i stamtavlan?
Det har ju bara gått några dagar än, men får redan panik på sorgen. Tittar om det finns mat åt henne - men så finns inga skålar. Har plockat bort en del grejor, men lådorna står tömda men inte rengjorda. Klöstunnan, klösbräga och matta står kvar men orkar inte ta tag i det.
Jag vet att jag sörjer min djur djupt och länge, men glömt hur djävligt det är