Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en katthona som hunnit blivit 7 år nu. Hon är mitt allt. Hon har börjat blivit lite "stel", man ser det ibland när hon ska hoppa upp på högre saker, tex vi har en kontinentalsäng som är lite högre. Helt naturligt förstår jag, att katterna blir så när de blir äldre. Men det har fått mig att fundera på den dagen hon kommer försvinna från mig. Jag kommer inte fixa det.![]()
Fantastiskt hur mycket två små kisar kan väsnas... ochner
Tur dem är söta och tackar gud för att dem inte har intresserat sig för toapappret.. än!
Att du vågar!!Nikita luktar äppelblomster sköljmedel eftersom jag tvättat alla kattsängar, igloos och annat. Nu ligger hon utsträckt på rygg och sover/spinner mellan mig och tangentbordet.![]()
Att du vågar!!
Minns fortfarande hur den förra katten som älskade sin säng plötsligt ratade den resten av sitt liv efter vi tagit med den till sommarstugan![]()
Jag tvättar dem regelbundet eftersom Nikita tyvärr kan läcka lite ibland. Så hon är van, doften av äppelblomster är bara ett plus![]()
Förståeligt dock. Fast just nu luktar katten 100x gånger bättre än hunden iaf![]()
Jag är bara 120% säker på det nu till skillnad från 100% förutMen katter luktar alltid bättre än hundar![]()
Jag är bara 120% säker på det nu till skillnad från 100% förut
T.o.m kattmaten luktar bättre än hundmaten! På riktigt alltså, och då talar jag bara om torrfodretKattens blötfoder tycker hunden också luktar väldigt gott
![]()