Nope! Hon får ingenting, utan är helt vaken.
Låter ju mycket bättre för katten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope! Hon får ingenting, utan är helt vaken.
Mina katter betedde sig som att dom inte sett mat på tio dagar. Så jag tog fram en tetra, öppnade den, och tappade fanskapet på golvet .
Sa till katterna att dom kunde äta direkt från den tappade högen för att inte behöva städa så mycket. Dom gick fram till den en och en, och sen därifrån lika fort med ett uttryck som sa "jag är faktiskt inte hungrig" .
Bara minuten innan så hade dom vrålat, sprungit runt matskålarna, darrat i svansen när dom sett tetran... Jäkla finsmakare.
Aha! Det är alltså en hund jag behöver!Ha ha - alltså mina katter gör precis så, särskilt småtjejerna dom är helt galna. Jag undrar om de skulle käka en hög på golvet eller om hundarna skulle behöva förbarma sig
Aha! Det är alltså en hund jag behöver!
Det hela var skitlöjligt. Jag tappade maten tio centimeter från deras skål. Och då dög den inte. Kunde inte gärna lämna den där på laminatgolvet heller, då hade det säkerligen rest sig. Så det var bara att snällt sätta sig på golvet och torka, medan djuren satt och tittade på.
Idag är ingen vanlig dag, för det är Bolls födelsedag. Hurra, hurra, hurra!
Hon är född på förmiddagen för tio år sedan, som den sista i en kull på tre.
Spännande, hoppas du uppdaterar när du fått svaret.
Kan tänka mig att uppfödaren är grymt nyfiken med.
Ja, ungefär så. Dock tycker jag det är stor skillnad på de gamla och nya chippen. De gamla chippen känns jättetydligt och är nog större än ett riskorn. De nyare chippen känner jag nästan inte.Hej hej, hallå tråden. När folk berättar att de har känt sin katts chip i skinnet så brukar det beskrivas som att det känns som "ett riskorn". Håller ni med om den beskrivningen? Liksom, en centimeter långt då?