Håller liv i tråden med min trasiga häst.
Avbokade det planerade återbesöket. Kliniken var så övertygade redan på senaste besöket om att utdömning var det enda alternativet om han inte blivit bättre efter behandling. Jag ser ju själv att det inte blivit någon förbätttring.
Istället så ska vi till en annan klinik på onsdag. Har hört så mycket bra om den kliniken och vi får tom komma dit en dag tidigare och sova över eftersom att vi har så långt att åka. Tror vi har fått tag på en riktigt bra veterinär också.
Fick ut hästens journaler här om dagen och önskar så att jag bett om att få dom tidigare. Mycket oklart det som står i journalen sedan hans första utredning och jag är tveksam om vi ens behandlar honom för rätt problem.
Annars så tar vi varje dag som den kommer. Vissa dagar så får man släpa honom in från hagen och han står mest och försöker avlasta bakbenen/ryggen? på alla sätt han kan komma på. Andra dagar så busar han för fullt i hagen och har inget emot att träna och promenera.
Hoppas på att få svar på onsdag, så detta kan få ett slut någon gång. På ett eller annat sätt