Bokat massage åt Laukur på måndag! Ska bli intressant Och den 12 juli åker vi på kurs hela dagen! Ny anläggning, nya träningskompisar men samma underbara tränare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snappe är BÄST!
Tinna är inte så omtyckt.
Och stackars Ási står med gipsat ben på klinik
Ketill är rund och go och Laufi är mammas lilla ögonsten.
Ungefär så ser det ut här med våra pärlor.
Så himla fin han är!Stackars er @Michis Du ska få en jättekram när vi ses
Här är lite bilder på dressyrponnyn Snorri! Han är väldigt omtyckt av tränaren, hon är grymt imponerad. Kul, hon är ju inbiten storhästryttare
Nu ska Snorri träffa fysioterapeuten igen på torsdag, och sen sadelprovaren. Jag måste ha en sadel som inte sätter mig i svank och drar bak mina skänklar... Och så ska jag banta bort min fettorumpa Och Snorris (Men vi skyller på vattnet i gräset då va....)
Taaack vad glad jag blir! Vi kämpar på som f-n nu.... Ska bli en liten skojtävling i augusti, sen råkar jag vara utomlands när nästa tävling går. Ska starta LC:2/LB:1 på lokaltävling eller klubbtävling för storhästar i höst om allt går framåtSå himla fin han är!
Taaack vad glad jag blir! Vi kämpar på som f-n nu.... Ska bli en liten skojtävling i augusti, sen råkar jag vara utomlands när nästa tävling går. Ska starta LC:2/LB:1 på lokaltävling eller klubbtävling för storhästar i höst om allt går framåt
Stackars er @Michis Du ska få en jättekram när vi ses
Här är lite bilder på dressyrponnyn Snorri! Han är väldigt omtyckt av tränaren, hon är grymt imponerad. Kul, hon är ju inbiten storhästryttare
Nu ska Snorri träffa fysioterapeuten igen på torsdag, och sen sadelprovaren. Jag måste ha en sadel som inte sätter mig i svank och drar bak mina skänklar... Och så ska jag banta bort min fettorumpa Och Snorris (Men vi skyller på vattnet i gräset då va....)
Jag tror jag är perfektionist...... Fast det ska vara kul samtidigt!
Skritt är grymt, traggla på så kommer det! Jag älskar att rida skritt. Skulle kunna skritta mig igenom livet, med några få inslag av kort trav