Snabbkoppling-draglinor

R

RebeckaKihlberg

Vill någon lägga in bilder på draglinor med snabbkoppling...gärna fästa i skakeln.

Kan man "bygga om" draglinor modell dom man får till equilex standard sele så man får snabbkoppling..och hur bär man sig åt då?

Tack på förhand.

//Rebecka

Sv: Snabbkoppling-draglinor

RebeckaKihlberg skrev:
Vill någon lägga in bilder på draglinor med snabbkoppling...gärna fästa i skakeln.

Kan man "bygga om" draglinor modell dom man får till equilex standard sele så man får snabbkoppling..och hur bär man sig åt då?

Tack på förhand.

//Rebecka
hejsan! sök på de så finns de massor av fina bilder och förklaringar av snoffan :bump: lycka till

Sv: Snabbkoppling-draglinor

100338.jpg
100340.jpg
100342.jpg

Som Snoffan_03 :)
x1pCMrIXC871Y7pBGN6C3s738CnwAIBu-WKQ0Rb6-arjmHNKjy7BcRVZyk4234Kx-d33mcXUhHda-k14rbL7gadQHW-vCjtpSCBdSqxzskKYUh6Dr9fLf5ziTSKx7USkYBJzSTC0z2phEclf23-GGScAw

Tråden

Liknande trådar

Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?
  • Selenbrist