Snabbfråga

Sv: Snabbfråga

Ska din kompis vara med med sin nya häst eller? :angel:

Haha nej, jag ville bara ta reda på om klubbtävlingar hade 140 klasser, då hon sa att det var då hennes travare vart med.
Och förövrigt är det definitivt inte min kompis, anledningen till att ja hjälpte henne var för att jag visste att jags ett den där hästen någonstanns, men kom inte på vart, och se, alla bukare hjälpte mig att ta reda på vart.:mad:

Har man klasser över 120 måste man ha veterinär där enligt jordbruksverket, tror jag det var.

På klubben jag red förut hade de ibland tävlingar då man fick välja höjd helt fritt, då var det nån som hoppade på 140 om jag inte minns fel.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 029
Träning Hej! Vad kör ni för avstånd i skritt på upphöjda bommar ? Gäller häst med ca 140 cm i mankhöjd.
Svar
2
· Visningar
432
Senast: Freazer
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 023
Senast: fio
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 331
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar