Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ett som heter Speedi Beet också som dessutom inte innhåller något extra socker. Klart på 10 minuter med kallt vatten, snabbare med varmt.
Varför skulle betfor vara onyttigt för hästar?
det har jag aldrig sett, jag har alltid gett mina hästar betfor, för dte är bra komplement av energi, bra när man går över till annat foder och bra så dom får i sig extra vätska när det e varmt eller dom tränas hårt, även bra för att hålla igång tarmarna, hålla dom "smorda"..Såklart ger jag inte större mängder, men skulle inte sluta med det!
men alltid nyttigt och höra andras åsikter och så..
så man lär sig nya saker!=)
Morötter är alltid uppskattat man vet inte förrän man provat sig fram, man lär sig nått nytt varje dag..Bra och veta att det finns den uppfattningen oxå, så skulle man märka nått eller så så kan man ju ha i åtanke vad du har sagt!..tack för infot
pga allt socker...
så här står de på hippok9.se:
Torkade MORÖTTER – Lätt att lagra/förvara –
Detta innehåller fruktsocker som släpper energin långsamt istället för att ge blodsockertoppar och blodsockerfall som betfor, melass och sockerbitar gör, vilket ger mjölksyra fortare samt kan påverka humöret negativt. Candidasvampar trivs bättre i söt miljö vilket kan leda till förgiftning – Byt ut betfor och melass mot ngt annat. Ge ej sockerbitar