sms påminnelse Nuva ringen

skogersson

Trådstartare
Min barnmorska sa att man kan få ett sms om när man ska ta ut o in sin nuva ring, men jag hittar inte tjänsten. Någon som vet??

Sv: sms påminnelse Nuva ringen

Åh Tack.
Funkar ju inte. Står bara fel lösenord. Får man ett som jag har missat?

Ingen aning, var det första som kom upp när jag sökte på smspåminnelse nuvaring på google.

Förtydligande: "på min tid" när jag använde Nuvaring så behövde man först hämta ut ringarna. På bipacksedeln i den uthämtade asken för 3 månader stod ett lösenord, 4 siffror. Jag tror iofs det är samma 4 siffror som används hela tiden, men jag misstänker att tanken är att inte kreti och pleti ska använda tjänsten, utan att man faktiskt ska ha ett giltligt recept att basera tjänsten på.
Så kolla i bipacksedeln långt bak, där står det 4 siffror som du använder för att logga in på Nuvarings hemsida ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 517
Senast: Lejanna
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 304
Senast: Cina B
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 369
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm