Smörgåslåda?

Nera

Trådstartare
Var tusan hittar man och kan köpa en hederlig smörgåslåda? Alltså typ plastlåda, lagom plats för två smörgåsar och med sånt där "klicklock" eller vad man ska kalla det?

Sv: Smörgåslåda?

Tuppeware är ju så satans dyrt, och jag har en förkärlek till diskmaskinen... :o
IKEA har ingenting i den stilen alls, har kikat där...

Har ni någon affär som heter "Karlsson" i närheten? Lite varuhusaktigt i liten skala. Dom har mängder med burkar i olika storlekar och former. Billigt är det också. Häromkring kallade folk det för "lilla ullared" när det precis kom^^. Vet inte om dom har just det som du är ute efter dock.

Tupperware finns i drivor på tradera och de går alldeles utmärkt att diskmaskinen.
Dyra är de men de håller sig fina längre än billiga burkar. Min karl har en som är ca 20 år som han haft dagligen på jobbet och den ser fortfarande fin ut.

Tuppeware är ju så satans dyrt, och jag har en förkärlek till diskmaskinen... :o
IKEA har ingenting i den stilen alls, har kikat där...

Min smörgåslåda kostade 80 kr och jag diskar den i diskmaskinen. Har haft den i 2 år och den ser fortfarande ny ut. Om sedan 80 kr är dyrt eller inte är ju en prioriteringsfråga :)

/Lizzie

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 607
Senast: Tantan
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka