- Svar: 398
- Visningar: 53 809
Smileysarna ser något frodigare och mer tredimensionella ut än vanligt, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade en fundering på att byta ut och lägga inhelt samma betydelse har de inte men kanske tillräckligt nära, men jag vet inte den allmänna meningen om detta.
Jag vill också passa på att påpeka ett problem som jag tänkt på länge. eftersom har det kortkommando den har kan man inte skriva ord som slutar på : or utan att ha ett mellanrum mellan : och or. Lite synd att ändra ett så enkelt kortkommando kanske, men det är jättestörande och inte alls ovanligt att det hoppar in en på konstiga ställen på grund av detta.
Jag vill också passa på att påpeka ett problem som jag tänkt på länge. eftersom har det kortkommando den har kan man inte skriva ord som slutar på : or utan att ha ett mellanrum mellan : och or. Lite synd att ändra ett så enkelt kortkommando kanske, men det är jättestörande och inte alls ovanligt att det hoppar in en på konstiga ställen på grund av detta.
Håller med! ser ut som att den slickar i näsan, och vet jag inte riktigt vad det är som inte är rätt, men tror att det kanske är att den tittar åt fel håll?*kl*
Tycker att och inte är riktigt klockrena ännu..
Ser ut som en grön katt med mustach?
Gillar jag inte, den är för otydlig, samma med .. Det flyter liksom ihop på något sätt?
Har blivit bättre.
Dom här två skulle jag också vilja ha lite "tydligare", syns inte tiktigt att det är handen den visar.. Har inte förstått vad dom gör men nu såg jag texten på dom.