- Svar: 398
- Visningar: 53 809
Smileysarna ser något frodigare och mer tredimensionella ut än vanligt, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att ställa till det ytterligare tipsar jag om några till:
Jag gillar den här! Lite "nu trampade jag i klaveret", vilket skulle vara användbart för mig
Det här kan vara min nya favorit
Efter-smileysarna ser ju ut som de gamlaKL
Försökt redigera de jag kommer vilja använda men som jag inte är nöjd med i sin nuvarande form. Men det är svårt när man aldrig gjort nåt liknande förut och det är så jäkla smått!
Före:
Efter:
Före:
Efter:
Före:
Efter:
Före:
Efter:
- den här är asfin. Dock så har den lite samma dryga uttryck som även finns i så det kanske inte är så bra.
- Som förstärkning när något är äckligt. Typ "Grädde på spenatsoppa?", "Okej, exakt VARFÖR användes tandborsten till städningen och ställdes tillbaka?", "Råkade tappa saltkaret i soppan, men det var det enda jag hade hemma så fick äta upp ändå...", "Den som förlorar vadet får byta avatar till Bingo Rimér!" etc
Jag tycker den första ser deppig ut.- den här är lite söt. Men den skulle snarare i så fall ersätta kan jag då tycka, de speglar lite samma sak tycker jag.