Småttingarna har blivit större.

D

dannilall

Tiden går fort och om fyra veckor skall de flytta hemifrån. Inte en dag för tidigt. Just nu lever de rövare så fort jag skall sova. Inte roligt.
HPIM0131.jpg

idag1.jpg

Sv: Småttingarna har blivit större.

Palle min vän, kommer du hit så kan du få fyra stycken små :devil: :devil: :devil: :devil: alldeles gratis.

Kattungar är så söta av en anledning; för att man inte ska mörda dem! :devil: :love:

Sötingar :love:

Fast jag tror ändå mina var sötare ;). Bara fråga Yorkwann och Dropdead :angel: :D

Vet hur du har det... Jag sov nere i vår bäddsoffa i sådär 3 veckor :crazy:. Fyra små vidriga ungar PLUS en tokig mamma som for upp och ned ur sängen var ingen höjdare direkt. När sen hunden också började leva rövare på morgonen... Ja då var det bara att ta sitt pick och pack och flytta ned.

Men de är så söta ju! :love:

Fast mina var inte så. 3 av 5 låg i min säng och snarkade. Resten ute i soffan. Men dom vaknade tidigt ;)

Här kommer en bild på de två herrarna som är värst.
De far runt som galningar i sovrummet. Och inte kan jag flytta in i andra sovrummet för där är de andra katterna. Börjar fundera på att sitta i fotöljen i vardagsrummet och sova.
HPIM0145.jpg

Vilka söta små missar! Hoppas de får bra hem allihopa.:) :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 852
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
22
· Visningar
1 172
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar