_FiA_
Trådstartare
På min arbetsplats finns det en tjej som jag jobbar med, och vi har lunchrast samtidigt ofta, inte alltid men ofta. Och tiderna är heller inget vi kan styra över. Problemet jag har med henne är att hon smaskar när hon äter, jag har aldrig varit med om någon som smaskar så mycket av så pass lite mat. Hon äter jätte små tuggor och det är ingen speciell mat utan helt vanlig. Men det låter som att hon har klister i käften, hon tuggar lite med öppen mun också.
Smaskande och att tugga med öppen mun är inget jag någonsin stört mig på hos någon annan, har inga problem med sådant. Men det här är ju extremt och jag blir äcklad och får svårt att äta min mat till och med, blir illamående.
Kan jag säga till henne, eller är det bara sånt man inte gör? Samtidigt så vet jag faktiskt inte hur hon ska kunna ändra på det, hon tar som sagt små tuggor och äter försiktigt.
Smaskande och att tugga med öppen mun är inget jag någonsin stört mig på hos någon annan, har inga problem med sådant. Men det här är ju extremt och jag blir äcklad och får svårt att äta min mat till och med, blir illamående.
Kan jag säga till henne, eller är det bara sånt man inte gör? Samtidigt så vet jag faktiskt inte hur hon ska kunna ändra på det, hon tar som sagt små tuggor och äter försiktigt.