E

EmMmY

ser det fult ut att ha ett par ganska glansiga jacson jodpurs tillsammans med ett par slitna jacson leggings? konstig fråga jag vet. :crazy: tycker det ser snyggare ut med mer stövelliknande shortchaps till jodpurs men men.

jag har ett par Jacson jodphurs som jag bara haft i nåra veckor så dom ser rätt nya och fräscha ut och till har jag ett par relativt slitna shortchaps som inte är svarta längre utan grådaskiga (dålig kvalitet så men de ger jättebra grepp i ridning).

tycker inte det spelar ngn roll, men så tävlar jag ju inte nu så, rider bara hemma.
men ska köpa ett par Mountainhorse lädershortchaps för runt 500lappen när jag har råd :smirk:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 369
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 015
Senast: hundtant
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 231
Senast: Görel
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka