SM - Web TV!

Marie_K

Trådstartare
Någon mer därute som sitter bänkad framför datorn & väntar på sändningen från Göingeritten?! Spännande:)

Sv: SM - Web TV!

Jättebra initiativ detta med gratis web TV! Det ska alla inblandade ha en eloge för. Men detta va enligt mig under all kritik på kvalité. Urtråkigt med stillbild nästan hela tiden & en kommentator som flåsar i micken som om han var med & sprang ritten själv:eek: Nä detta var inget bra, tyvärr.

Passar på att i förväg säga grattis till vinnare & placerade & hoppas dom uteslutna kommer igen:)

Marie

Sv: SM - Web TV!

Det är nog svårt att filma en sport som är så långt ifrån publiksport som distansen...

Liknande trådar

Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
269
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
959
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 821
Senast: Derivata
·
Fälttävlan Är det någon mer som sitter bänkad i TV-soffan? Jag sitter och refreshar febrilt fönstret för livestreamen. Installerade dessutom Apple... 2
Svar
22
· Visningar
4 056
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka