Sv: SM-tråd

Ja men gör det! Det hade väl varit kul att komma o se en annan del av Sverige?
Vi har även landslagsträningar för enbetskuskarna i Laholm. En helg varje månaden på vintern för Nicke. Väldigt lärorikt att titta på.

Behöver jag ge dig fler anledningar att flytta hit?

Förresten nu har min lilla Tyra tittat ut! Men jag blev snittat så jag vet inte om jag kan komma o titta på SM:et, är lite stel o öm i ärret om man säger så. Möjligtvis att jag kommer till precisionen i så fall.

GRATTIS!! :bump:
Gick det bra? Det ploppar ut barn överallt just nu tycker jag!! haha :D

Ja du har många fina anledningar till att flytta ner nu! Finns det inga poliser i Laholm?

Tackar! Ja någon måste ju se till att det finns kuskar i framtiden oxå ;)

Poliser i Laholm. Ja det finns men Laholm är så litet så det är nog roligare o göra sin praktik i Halmstad.

Ja det är ju tur att nån gör det, hoppas bara dessa nya kuskar inte drar sina föräldrar för långt från sporten!!

Ja det kan ju vara kul att göra praktik där det händer nåt..

Ja man har ju lite annat o tänka på nu, inte bara hästen. Men vill man så kan man.

Ja det är väl kul om man lär sig något när man har praktik. Det finns inget värre än att sitta o inte ha något att göra! När skall du ha praktik?

Jag har bestämt mig för att åka dit på söndagen. Ska heja på grannen och titta på alla fina ekipage!

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
622
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 664
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka