N

Nora

...är det inte dags för en sån?! :D

Vilka ska dit? Köra/titta/jobba?

Sv: SM-tråd

"Entré 100:-/bil på lördagen (oavsett antal passagerare) övriga dagar fri entré"

Om man kommer till fots då?

Då är det förmodligen gratis... Så har de på dressyrtävlingen utanför Katrineholm... Där betalar du parkeringsavgift, annars gratis...

och jag är inte alls avis... inte ett dugg alls... *skakar på huvudet*

jag vill ner till halvdanmark och se på tävling jag också...... ;) ;) ;)

Jag skall förhoppningsvis dit o heja på mina Laholmare. Bara bullen i ugnen har kommit ut så.
Nora skall du dit?

Just det :) När är den beräknad?

Jag ska ner i alla fall, är i valet och kvalet om jag ska ta med mig hästen eller inte och köra YD-klassen. Får nog se om det är fler som kör den så det blir några ekipage i klassen i alla fall! Det är ju en rejäl resa för oss... speciellt om man ska få med sig egna vagnar också. Annars kommer jag i alla fall ner för ungdomskommittén. Har jobbat min sista dag idag så nu är jag ledig fram till plugget börjar igen 1 sep!! :banana::banana:

Står inte vilket SM.... hehe :p

Ska iallfall på SM i skogs och brukskörning som är i Rättvik den 16-17 Augusti.
Pappa ska köra skogen!

hehe... vi kan ta en för båda ;) Men jag hade nog körningen i åtanke :D

Jag ska dit, förmodligen onsdag till söndag. Beror lite på om jag kan övertala sambon att följa med, i så fall kanske jag kommer någon dag senare.

Ska dit för ungdomskommitttén jag med, men man brukar alltid bli engagerad i annat också när man väl är på plats :D

Just det :) När är den beräknad?

Jag ska ner i alla fall, är i valet och kvalet om jag ska ta med mig hästen eller inte och köra YD-klassen. Får nog se om det är fler som kör den så det blir några ekipage i klassen i alla fall! Det är ju en rejäl resa för oss... speciellt om man ska få med sig egna vagnar också. Annars kommer jag i alla fall ner för ungdomskommittén. Har jobbat min sista dag idag så nu är jag ledig fram till plugget börjar igen 1 sep!! :banana::banana:

Den var beräknad till den 14 Juli, har snart gått över en vecka...

Men kan du inte låna vagnar? Det hade varit så kul att se dig köra, men visst du har en väldigt lång resa.

Tänkte på en annan sak, vart skall nästa års SM vara?

Jaha... men då borde den ju kunna pallra sig ut innan dess! :D

Har bestämt mig nu för att inte köra... blev lite hattigt då jag hade varken vagnar eller groom. Hade jag vetat om det tidigare hade man ju kunnat planera lite mer. Vi siktar in oss på riktiga SM nästa år istället och spar lite pengar... :grin: tills dess... Jag vet faktiskt inte vart det ska gå nästa år, men säkerligen en lång resa ändå :devil: Synd man ska bo så ocentralt! Blir till att söka sig söderut när utbildningen är klar.

Ok, tråkigt att du inte skall köra men jag förstår, du har verkligen en bit att ta dig med vagnar o allt.

Jag vet ett väldigt trevligt ställe i vårt avlånga land om du är sugen på att flytta. Laholm! Jätte stort o bra ridhus att köra i, med bra tränare, nära till Skåne och även till mellersta Sverige. Sen bor det ju en jätte trevlig Haflinger kusk där oxå... ;)

Vad blir du när du är klar med plugget?

Haha, ja det låter definitivt lockande!! Behöver ni en extra polis där nere?

Aha! Polis, det var inte dåligt! Det behövs säkert i Halmstad, jag skall ringa o ta ett snack med dom! När är du färdig?

Du får göra det :D hehe... har 1,5 år kvar men då har du tid på dig att ordna jobb, boende och stallplats! :p hur långt är det till halmstad?

Mellan Laholm o Halmstad är det väl 2,5 mil tror jag. Stallplats är inga problem, jag har stall o jätte bra rid/körvägar! Boende löser sig nog oxå, brukar inte vara så svårt, det är ju inte som i sthlm precis. Då var det bara jobbet kvar. Men på 1,5 år så skall jag väl kunna fixa det oxå.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
622
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 664
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka