SM I Bunge

Sv: SM I Bunge

Vet inte om dom ska vara me efter toppprestationen på VM nu i veckan som var (silver).
Men givetvis så hejjar jag i så fall på hemmakusken Ann-Christine Arvidsson och Knut!!! :bump:

Jag hejjar på Peter Andreasson!!! Min tränare. Han har slagit konkurrenterna förr, så det är klart att han kan göra det igen!

Jag hejjar på Peter Andreasson!!! Min tränare. Han har slagit konkurrenterna förr, så det är klart att han kan göra det igen!

Eftersom det verkar som att A-C ska pensionera Knut nu efter VM så ska de ju inte vara med på SM. Då ändrar jag mig till att hejja på vilken Åstorpskusk som helst :angel: OM där e nån från klubben som ska vara med.
Annars sällar jag mig till Ella-82 och hejjar på Peter Andreasson! :)

Den listan stämmer inte för Karin är anmäld och hon finns inte med, kan inte tänka mig att det bara är tre ponny-ekipage förutom henne...

Nä och hästenbets listan och parlistan såg :eek: väldigt tunn ut...

Eftersom det verkar som att A-C ska pensionera Knut nu efter VM så ska de ju inte vara med på SM. Då ändrar jag mig till att hejja på vilken Åstorpskusk som helst :angel: OM där e nån från klubben som ska vara med.

Tack!!! Om nu han kan starta... Max har inte varit riktigt 100 sen flyinge tävlingen. Men vi får hoppas på det bästa!

Ja-det får vi verkligen hoppas att han kan starta!!! Tråkigt att hästen inte är helt OK ju! :(
Ingen Åstorpskusk är ju anmäld så! :crazy:

Det är så kul att det händer grejjer på Gotland.
Välkomna allihopa! :D

några har tänkt tävla i ungern samma helg och paren har väl VM att satsa på. Fast startlistan såg ändå tunn ut.

Jag hoppas det går bra för Ewa Nowen med hennes ponnypar som är skolhästar på Berga Naturbrusgymnasium

Ska inte A-C vara med på Nordiska? Det fattade jag det som...

Men hur blir det med nordiska? Jag läste på hästnytt att åstorp har ställt in tävlingar...

Asså? Det har inte jag hört... Karin ska ju dit och vi pratade om campingplats osv senast idag så det har inte gått ut något till anmälda kuskar att det skulle vara inställt iaf. Har svårt att tro att dom kan ställa in en såpass stor tävling med så kort varsel...hade varit väldigt tråkigt :(

Nämen! Det har både jag och Karin missat totalt! Väldigt konstigt dock att dom inte meddelar berörda kuskar innan dom går ut med det i tidningen?! Jaja, det var ju väldigt tråkigt, men då kan jag ju åka på riksutställningen i Vetlanda istället :)

Jag var inne på deras hemsida idag (tror jag att det var, eller igår) men såg inget om det... Men det kanske stod nåt om det... Cämz, hur är det med det?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
91
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
102
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp