SM Hermanstorp!

Sv: SM Hermanstorp!

Nu är jag och brunt sto anmälda:bump:! Ska bara se om vi överlever träningen på torsdag....:rofl:

Även jag försöker med att importera hästskötare, tycker att jag får lite svävande svar...:devil:

Som man frågar får man svar???:angel::devil:

Det löser sig nog ska du se...jag råkar veta att det kommer att finnas experthjälp för dig att tillgå...:D

Som man frågar får man svar???:angel::devil:

Det löser sig nog ska du se...jag råkar veta att det kommer att finnas experthjälp för dig att tillgå...:D

Expert på vaddå...?:devil:

Nej, nu får jag nog vara snäll. Annat beteende kan straffa sig när man är i min position, har jag lärt mig...:D

Nu är jag och brunt sto anmälda:bump:! Ska bara se om vi överlever träningen på torsdag....:rofl:

Även jag försöker med att importera hästskötare, tycker att jag får lite svävande svar...:devil:

Åh vad bra att ni anmält!

Vi får locka hästskötarna med något så att de blir mer välvilligt inställda. Hmm, låt se, Nova lockade fio med McDonalds kuponger som inte var giltiga, jag har nog ett Enjoy-häfte från 06, det kanske kan vara något :idea:

Vi får locka hästskötarna med något så att de blir mer välvilligt inställda. Hmm, låt se, Nova lockade fio med McDonalds kuponger som inte var giltiga, jag har nog ett Enjoy-häfte från 06, det kanske kan vara något :idea:

Är det inte de som ska locka egentligen? Vad har de att erbjuda för att få njuta av vårt eminenta sällskap?:devil:

Ooops, nu är jag ute på farligt vatten igen, snart har jag försatt mig i en situation där bukefalister från detta fora sprider ut sig längs banan och skrämmer vettet ur brunt sto...:eek: Bäst att bli snäll igen:angel: Ska se vad jag har för något att erbjuda...hmmm...funkar det med utgångna biocheckar:idea:?

Ska bli kul att träffas, förresten. Vore kul om vi kunde få ihop det och ta en fika ihop allesammans:laugh:.

Fio o jag ska koncentrera vår hjälp till att få Lille Grå att spöa er bägge två med 10% i dressyren, nolla i hoppningen medan ni river högt o lågt, nolla i terrängen o fin blågul rosett medan du ligger o badar i vattenhindret...

Så ta dina utgångna biljetter o fundera på om Ljuslingsbacken är en bättre tävlingsplats för er....:angel::D:devil:

Jag hade redan spanat in på TDB ;)
Är ryttaren inlånad eller finns det mer planer?
Lycka till!

med 10% i dressyren

Förstår att ni måste vara två personer på marken som driver på med det dressyrresultatet... :angel: 10% vad blir det... 135 straff! Ja då gäller det att ni jagar på ordentligt sen för att komma i kapp mig och BertaLotta! :devil:

:rofl:

Hallå där! Jag skulle importera fio! Ge inte bort henne till någon annan :mad:

Eftersom jag officiellt egentligen har slutat rida så skall jag bara glänsa omkring och vara snygg och inte smutsa ner mig i närheten av någon häst :angel:

Förstår att ni måste vara två personer på marken som driver på med det dressyrresultatet... :angel: 10% vad blir det... 135 straff! Ja då gäller det att ni jagar på ordentligt sen för att komma i kapp mig och BertaLotta! :devil:

:rofl::rofl::rofl:

Förstår att ni måste vara två personer på marken som driver på med det dressyrresultatet... 10% vad blir det... 135 straff! Ja då gäller det att ni jagar på ordentligt sen för att komma i kapp mig och BertaLotta!

Hmmm...vänta lite nu...att kasta sten i glashus innan du kommit runt banhoppningen är nog att ta i...:devil::rofl::devil:

Och Bertas häst har ju för vana att bocka glatt i dressyren o sen delta i leken "kasta hästsko" så även hon bör nog tänka sig för...:angel:

Brun Ryttarinna kommer att sväva runt i dressyren som aldrig förr i sitt liv o inkassera x-antal 8: or o 9: or eller ner mot 20 straff...hoppningen går nolla galant o sen skutta sig runt terrängen med ett lycksaligt leende på läpparna....

Känn på den ni!:D

:eek::eek:

/fio som lider av social fobi enligt ett facebook test (som inte var helt ute och seglade iof)

Ta det lugnt, jag är inte i närheten av så hemsk som Nova säger;) De andra kan jag ju inte svara för iofs....;)

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 425
Senast: sorbifolia
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka