Sv: Sm 2012

Jag ska åka på både SM och NM, det måste man ju göra när man bor mitt i mellan Romme och Eskilstuna :D

Ja men precis! Det är ju nästan kriminellt att inte göra det. Så känner jag me. Måste passa på. ;):D

Kolla på SIF:s hemsida under NM så står det hur mkt det kostar och var du köper biljetter. Det finns nu på ticnet att köpa.=)

Skall du oxå bo på slottet Michis?

Jag blir typ toknervös av att träffa Bukare(andra nya människor oxå) oplanerat och utan att ha nåt att göra ;) Fråga Malin ;) Tunghäfta, det är mitt andra namn...

Men klart det hade varit kul! Jag har ju tränat i vinter med att möta både Elina och Helena(CallmeAce) så jag kanske blir bättre o bättre! :angel:

Blir både SM och NM för mig...heeeela helgerna, åker från Ulricehamn...det blir min semester i år det + någon av avelsvisningarna.....det är sån avslappning att sitta på läktaren och bara vara!!! (ja bortsett från när man håller på att få hjärtatack av spänningen på femgångsfinalen och töltfinalen förra året då *le*)

Någon som ska åka och kika på SM i sommar? Vi tar en lite minisemester och tittar på fina hästar.:love: Skönt att det är nära detta år=).
Hur ska ni tillbringa eran tid där? Bor ni kvar eller åker över dagen? Ska ngn tävla? :)

Nope, inget SM iår. Däremot blir det helt klart NM i aug! :D

Skall du oxå bo på slottet Michis?

Jag blir typ toknervös av att träffa Bukare(andra nya människor oxå) oplanerat och utan att ha nåt att göra ;) Fråga Malin ;) Tunghäfta, det är mitt andra namn...

Men klart det hade varit kul! Jag har ju tränat i vinter med att möta både Elina och Helena(CallmeAce) så jag kanske blir bättre o bättre! :angel:

Jag tror du uppfattar det mer som tunghäfta själv än vad andra gör det.
Jag tyckte inte det var någon fara eller att du var konstig.
(jag, som är noll blyg, stolpade fram och hälsade på Kvandi och hennes sambo på SM förra året. Kände igen henne från bilder).

Jag tror inte jag åker till SM i år, men kommer jobba på NM.

/Malin

KL

Bra år för min del med både SM och NM: Mina föräldrar bor i Borlänge och svärföräldrarna bor i Eskilstuna :D

För mig är det att hjälpa sambon på marknadsgatan som gäller, men jag hoppas naturligtvis på att jag kan smita undan en del för att se på tävlingarna också.

Kan tillägga att jag även fotar på NM och är där hela tiden..

Känner knappt några från Buke, så ni som känner mig och som känner någon annan får gärna presentera oss!

Liknande trådar

Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 977
Senast: Myrten
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 581
Senast: lingonben
·
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Entourage
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar