Ofeigur1979

Trådstartare
Någon som ska åka och kika på SM i sommar? Vi tar en lite minisemester och tittar på fina hästar.:love: Skönt att det är nära detta år=).
Hur ska ni tillbringa eran tid där? Bor ni kvar eller åker över dagen? Ska ngn tävla? :)

Sv: Sm 2012

Mellan Sala och Avesta . Tar 1 timme att åka ungefär. =) Nära för mig ;)
Bättre än skåne, Göte osv.

Har inte haft möjlighet att åka på SM på ett par år så i år har jag tänkt mig iväg faktiskt :) Jag och ett par kompisar tänkte åka över dagen på söndagen då. Två av oss kommer ju ha varsin bäbis med :)

Ska bli kul och komma iväg!

FengurLaugar: Va skojjigt! Ja här blir det med hela familjen=) Dock följer nog inte sonen på 9 år med men det kanske är förståligt haha Han gillar inte hästar alls. Får nog satsa på dottern istället =)

Brolinskan: hm.. Island... Är inte ett dugg avundsjuk =) Lyckost! Det är en drömresa som ska bli av i mitt liv. Helst flera ggr.

Sambons reaktion när jag sa att jag tar med mig bäbisen och åker på SM i juli va :"Men jag då? Ska jag va ensam hemma jag då?" Haha, han får gärna bli med, men jag tror han tycker det är drygt att sitta och titta på hästar en hel dag, och det höll han med om sen hehe :)

Finns risk att han kör hö då så han har nog att göra utan mig och bäbis en dag :p

haha jasså? ja är man inte jätteintresserad så kanske en heldag med tjejer och bebisar på en varm ovalbana inte är så lockande=)

Brolinskan: 3 i år? oj jösses! underbart!

Jag hade inte tänkt åka på SM iår utan istället åka på NM. Men nu när det ska vara på Romme är det ju för nära för att inte åka! :)
Så det blir nog lör-sön eller bara sön! :)

Jag har också bara en timme till Borlänge så det vore ju ett brott att inte åka. Får hoppas det passar in med schemat på jobbet (som jag inte fått ännu). Blir ev lö-sön eller bara söndag. Vi åker emellan isf!

Jag blev nästan rädd när jag läste det där Katharina! Klart du ska åka, iaf på söndagen! :)

KL
Jag ska helt klart åka, förhoppningsvis tävla så kommer kanske vara där hela veckan, även på bedömningarna :D
Ska jag inte tävla kanske vi bara åker dit över dagarna men ska försöka ha skolträff så ryttarfesten är ju ett måste ;)

Jag ska dit!!! :D

Jag åkte och tittade på min FÖRSTA islandstävling i år, Islandshästens dag i Helsingborg. Det var superkul, så jag ser fram emot SM!
Har turen att få åka med min goa stallägare, som troligtvis kommer få förklara ett och annat för mig.
Vi åker upp ett gäng på minisemester.

Jag som varit o tittat på SM i flera år skall faktiskt inte dit iår... Vi satsar på NM i Eskilstuna istället :banana: där vi tog i lite o bokade rum på slottet!

Att dessutom köra till SM blir overkill. Har man gård, då räcker en semester gott o väl... ;)

Vi har sån tur att det ligger lika långt fast åt andra hållet så vi åker dit också=) Missade så mkt förra året så det tar vi igen i år. Men då åker vi fram och tillbaka. Har också en liten minigård men snälla föräldrar och vänner som hjälper till. Men jag förstår precis hur du menar!=)

När är NM?

Kanske ska åka dit också? :D Tror det blir ungefär lika långt för oss till båda ställena och vi har bara tänkt oss över dagen.

Liknande trådar

Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 977
Senast: Myrten
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 581
Senast: lingonben
·
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Entourage
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar