S

Svíþjóð

Vilka ska på Svenska Mästerskapen på Wången i sommar?

Och, var det vecka 27 eller 28?

Sv: Sm -06

JAAAAAAG, men med eller utan häst vet jag inte ännu :D.
Men hoppas "med häst", :p.

Det kommer bli superkul!

Vi kanske får börja räkna dagarna redan :D?
Jag vet ju att du längtar så mycket (HOST)

Jag ska räkna :p
Så fort jag är stensäker på vilken vecka det är..

27 eller 28 va, Men vart det inte framflyttat eller ngt?
Så mycket ryckten man hör :p

Jo, precis. Först var det väl v 27, men på deras hemsida tror4 jag det står 28.

Är det på Wången nästa år igen? :eek:
Fan då... va d inte d dom skulle ha den förbannade banan på strömsholm till? Näe... wången, så långt åker jag inte för ett SM ett NM år..

Jag tror jag ska upp och titta men det beror på om föräldrarna är villiga att köra :angel:

Förhoppningsvis är jag ledig så jag åtminstone kan åka dit och kolla. Vill absolut hälsa på restaurangen Brunkulla (tror jag den hette iaf, urmysig med uteservering) igen i Östersund och morföräldrarnas gravar som ligger ganska nära. Wången är ju dessutom en väldigt trevlig tävlingsplats!

Enligt en väldigt mycket större förhoppning har pålle och jag fått till nåt passlöp under säsongen och lyckats kvala. I så fall planerar vi dessutom ett besök på farföräldrarnas gård på vägen så de får titta på enda hästen i släkten nuförtiden (förr i tiden fanns de på gården och kördes av både min far och farfar i skogen, på åkrarna osv...). Gården ligger strategisk väldigt väl till på vägen mellan Östersund-Sthlm.

Svíþjóð skrev:
Vilka ska på Svenska Mästerskapen på Wången i sommar?

Och, var det vecka 27 eller 28?

Vi ska dit, rida T2 igen. Denna gång har jag ett högre mål, vilket vi ska lyckas med om han blir mjukare i vänster sida. Det ska bli skitkul, Wången är den bästa tävlingsplatsen för större tävlingar eftersom allting finns på samma plats. 6-9/7 står det i proppen, det är vecka 27.

Men på Gneistis hemsida står det v 28 :confused:
Jag har varit säker på att det var v 27. Men nu är jag osäker :/
Har kollat upp det nu, 6-9 juli, alltså vecka 27.

Det är det jag menar, det är så skönt att allt ligger på samma plats och det blir liksom en annan gemenskap :)
Har du fått boede i husen?

Nightrider skrev:
Nej, vi var bara med på SM i år. Däremot har jag ridit Norrländska 2004 och 2005.

Okej, hur gick det på Norrländka förra året då?
Hur det gick i SM läste jag i en annan tråd :)

Svíþjóð skrev:
Men på Gneistis hemsida står det v 28 :confused:
Jag har varit säker på att det var v 27. Men nu är jag osäker :/
Har kollat upp det nu, 6-9 juli, alltså vecka 27.

Det är det jag menar, det är så skönt att allt ligger på samma plats och det blir liksom en annan gemenskap :)
Har du fått boede i husen?

Yes, pratade med en klubbkompis i somras som sa att det var fullt redan då, men jag ringde direkt när vi hade kvalat och fick plats. Skönt, om man inte kan bo där är det ju låååångt till närmaste inkvartering.

Poplan skrev:
Okej, hur gick det på Norrländka förra året då?
Hur det gick i SM läste jag i en annan tråd :)

Sorry, jag har skrivit fel. Vi var med på Norrländska 2003 och 2004. Det har gått bra, men poängen är inget att skryta med ;) . 2003 red vi C-klass och vann T1 och kom 2:a i V1. 2004 blev vi oplacerade i T2 B och vann V1 C.

klart man ska åka o kolla:d o heja på sina favorit ryttare o hästar...ett annnat problem e väll att ta sig ditt....haha får väl cykla bara drygt 80 mil:angel: får väll börja imorn..

//loddie den galne

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-veckan sommaren 2024 avgörs i Västerås, där SM-guld i 28 olika sporter ska delas ut. 12.30 – 13.30 Working (equitation?) men inget...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka