Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sa ju detNu har jag varit och tagit blodprov och på Arbetsförmedlingen. Höll på att gå vilse mitt i allt eftersom jag glömde vart jag skulle. Det var efter jag varit där och på väg till bussen, fick stanna och se mig omkring och fundera på var jag var på väg helt enkelt.
Ibland blir jag rädd för mig själv, för mitt minne jag inte har. Förstår ni varför jag vill byta ut den medicinen?
Nu är jag inskriven i alla fall och ska på första mötet om två veckor. Och @escodobe jag nämnde faktiskt ögon och öronMen han såg vist det på mig, fast jag hade glömt mina hörisar. Han sa i alla fall att det kan göra så jag får hjälpmedel på arbetsplatsen om sådant behövs, tid lite oftare till Arbetsförmedlingen, några kurser jag kan gå gratis (vad nu det är för några...), allmänt lite extra åt det positivare hållet. Tur det för jag har ingen lust att det ligger mig till last mer än det naturligtvis gör. För det gör det ju i allt annat!
![]()
Jag veeet!Jag sa ju det.
Det är mitt jobb att veta såntJag veeet!
Men man man vet ju aldrig om den kunde bli tvärtom, det är ju inte precis något man skyltar i onödan med i alla sammanhang![]()
Jag har fortfarande inte sagt något om Lamotrigin specifikt, utan om alla epilepsimediciner.
Om t ex Iktorivil står följande:
"Utsättning
Preparatet bör inte utsättas abrupt utan seponering bör ske genom långsamdosreduktion för att inte provocera grand mal anfall."