Sliter håret

Dalakhay

Trådstartare
Happ. Då tog det slut, bara sådär. Arbetat åter igen i ett stall jag hängt i sedan jag var tolv år gammal. Bråkade med stallägaren som har varit som min mamma, men när jag sa att det var nog bäst att jag slutade (för jag blir så grymt irriterad på hur de sköter saker och ting), så sa hon inte emot. Vet inte om det är hennes stolthet hon håller fast vid.
Hur som haver, så måste jag nu hitta ett nytt jobb. Hade jag inte haft pojkvännen här hade jag lätt stuckit utomlands igen. Så.. hur fan hittar man ett stall runt Stockholm som sköter sina grejer snyggt, bra hästar och vettig personal och chef. Och som söker personal. :crazy: Mission impossible O_o

Suck. Behövde bara skriva av mig.
 
Sv: Sliter håret

Kontakter! Fråga alla du känner om de känner till några stall som verkar okej. Även om de inte öppet söker personal nu kanske man kan ringa och fråga?
 
Sv: Sliter håret

Tack du för dina svar! Jag ska gaska upp mig, men kände mig rätt nere där ett tag. Det finns hopp!
Har precis varit ute och tömt det sista i min stuga där ute. Känns lite hårt, men det är bara att ta nya tag O_o

Tack igen :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 653
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Hjälp och råd kära Bukeorakel! Ber om ursäkt för långt och rörigt inlägg, ska försöka reducera ner det så mycket jag kan. Jag har...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 921
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Skulle verkligen behöva lite stöd och råd just nu :( Har en katastofal arbetssituation och många tankar om det som jag skulle behöva...
Svar
2
· Visningar
1 598
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp