Slem från dräktigt sto

monell

Trådstartare
Har ett sto som är dräktigt och har gått i 240 dagar nu. För ca 1 vecka sedan hittade jag slem i hennes svans som de kan ha när de är brunstiga. I morse hade hon lika igen men det var genomskinligt den här gången. Det är inga mängder. Stoet mår bra och fölungen lever rövare i magen :p Är det här något som någon mer varit med om (orolig).

Sv: Slem från dräktigt sto

För två år sedan slemmade mitt sto en massa i slutet av dräktigheten, kanske sista månaden eller så. Jag var orolig och kontaktade vet, som sa att det inte var så ovanligt. Hon fölade och allt gick bra.

Sv: Slem från dräktigt sto

Skönt att veta att fler varit med om det här men att allt ändå gått vägen.
Hon mår ju så bra och det är sånt liv i magen, men man blir ju ändå orolig.

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 385
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 760
Senast: Stereo
·
Avel Har ett sto som betäcktes (fribetäckning) förra sommaren. Vi åkte från hingsten 1:e juli. Sen dess ingen brunst. Magen har växt men...
Svar
15
· Visningar
3 028
Senast: Karro-Lina
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka