Det är inte färdimaten som gör att jag känner mig misslyckad, snarare att jag troligen inte får i mig tillräckligt och inte riktigt vet hur jag ska bära mig åt för att få i mig mer.
Det jag funderar på mest är att försöka bättra frukosten på något sätt, men vet inte om det räcker att t ex äta fil med crunchy eller flingor, sen något mer än bara mackor på jobbet, något som jag skulle kunna varierar mellan så det inte blir så enformig.
Ett tag provade jag att göra egna baguetter med lite sallad, röbetssallad och köttbullar, men det blir så pilligt att göra varje dag. Försökt få till lite mer matiga mackor, men det går sådär.
Jag har funderat på att försöka skaffa en kylväska att ha på jobbet, inte hittat någon lämplig än inom min prisklass och förutsättningar.
Nu på sommaren går det knappt att ha med sig något som egentligen måste stå i kylskåp, hytten blir som en bastu så fort lastbilen står i solen och jag är ute och lastar/lossar. Märkte förra sommaren att morötterna inte tyckte om värmen, de ändrade smak. Annars tycker jag det är rätt gott att knapra lite morötter.