Slar sig pa navelstrangen...

Skuggfaxe12

Trådstartare
Lilla Ignis har borjat med att sla sig (tror jag) pa navelstrangen. Hon har ibland, har haft det nu tre dagar (ej i rad), lite blod under magen. Veterinar har varit ute och tittat och da var det hur fint som helst, sa hon ville inte gora nagonting. Men om det nu skulle vara flugorna som irriterar henne dar under. Kan man smeta lite Skillingaryd salva dar sa att det laker?
Ska kanske tillagga att hon inte ar hard dar eller om, vilket vet som jag ringe senare efter besoket sa att sa lange hon inte var det, sa var det ingen fara.
:)

Jag tror nog det kan vara något sådant. Satte Skillingaryd salva runt naveln idag. Hoppas de hemska flygfäna håller sig borta nu. :crazy: :)

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 127
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 263
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Jag ar 30 nu och har lange varit dalig med hudvard. Jag har val anvant nagon cleanser, toner och dagkram, speciellt nar jag brukade...
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hej alla. Nu ar det inte langt tills vi far hem nya valpen :) Vi har redan en 2.5 arig schafer tik, och valpen kommer bli en hane...
Svar
9
· Visningar
1 855
Senast: ElinAgnes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka