Släppte ut *filmer*

Gnist

Trådstartare
Trollen ur hundgården, så att de skulle få busa av sig lite.
De hade rätt kul tror jag. Mitt i alltihop kom Molly och talade om vem det är som bestämmer, till terriernas förtret.
Hon hade öppnat ytterdörren och ville tydligen vara med ute och terra terrierna en stund..
Trots att vi precis innan varit ute på långpromenad :confused: :D
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Haha, kan inte sluta skratta åt Humle och Dumle som står och gastar medans Molly visar en terriern vart skåpet ska stå :rofl:
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Det är Stromboli & Cassandra som står och skäller på sidan om, när Tita blir lite uppläxad :angel: :D
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Jo, dom är rätt verbala, när de busar och härjar. I övrigt så är de faktiskt rätt oskälliga (tack och lov). Fast busar gör de ju några timmar per dag :angel:
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Focus skulle få spunk på henne efter 1 dag.. Hon är rätt uppkäftig och tuff, därav att Molly (den Oooonda) trycker till henne ibland :devil:

De är kompisar ändå och Molly är en duktig ledare för trollen. Bestämd, men snäll :love:
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Focus skulle få spunk på henne efter 1 dag.. Hon är rätt uppkäftig och tuff, därav att Molly (den Oooonda) trycker till henne ibland :devil:

De är kompisar ändå och Molly är en duktig ledare för trollen. Bestämd, men snäll :love:

Humle och Dumle verkar veta sin plats iallafall :rofl: :D
 
Sv: Släppte ut *filmer*

De är ju äldre, förnuftigare och vet att det inte är lönt att tjafsa med 1 stycke fullvuxen jämthundstik :D
 
Sv: Släppte ut *filmer*

:rofl: :rofl:

Så jäkla underbara terriers: Bröderna "Terror" :D

Jag måste helt enkelt få träffa dina vilddjur :banana:
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Åker nog ner den 8:e eller 9:e och hem den 10:e med tanke på valparna, så är du i närheten av Tyresö den 9:e, så finns stora chanser att träffa busarna i normal miljö :D
Annars får du träffa dem och en (mer än vanligt) disträ matte på Hund2006
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Troll är alltid uppiggande, när de skubbar runt som yra höns ;)
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Är det ingen fler som har någon liten filmsnutt på sin hund/ar, när den/de bara är hund :confused:
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Vad härliga dom är! Jag måste nog plocka med mig unge herrn och hälsa på någonting, för han formligen skulle älska att få härja med så många jyckar. (som dessutom verkar ha lika mkt energi som honom.. ;) )
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Jag har nog ganske det. Fast frågan är om min någonsin "bara är hund" för om hon inte sover så är hon oftast lite knäpp. :o :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 799
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 336
Senast: mackan
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 914
Senast: Lazio
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 356
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp