släng ut bilder på pannband som syns!

Sv: släng ut bilder på pannband som syns!

49987_1186262553.jpg

Tävlar inget, men pållen kan väl räknas som dressyrhäst och pannbandet är inte supervanligt ;)

Har sytt det själv, så det ser bättre ut på långt håll :p

tog ett vanligt pannband och sydde på ett "band" med typ stenar som ja köpte i en sy affär.
har ingen bättre bild på pannbandet men ja kan ta en bild på själva bandet..

här är en bild på själva bandet eller vad man ska säga. det är som små silver blommor med en sten på varje, det glittrar jättemycket:D
CIMG2689.jpg

men får man tävla med strass nu? :O

På Flyingetävlingarna nu i helgen var där där ekipage med bara kedje-pannband. Men det var ju internationell tävling, kanske får man bara ha det då? (förlåt fel inlägg som jag svarade på nu, jag menade att svara på att det måste vara läder under)

Senast ändrad av en moderator:

Näe, nu får du ju ge dig! Du kan inte göra hur många jättefina pannband som helst. En annan får ju pysselklåda i fingrarna och avundsjuka i sinnet. ;)

Det nya pannbandet är ju bara HUUUR snyggt som helst!:love:

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 371
Senast: Stergo
·
Hundavel & Ras Här kommer en lite allmän fundering. Ni som har FL, hur var dom när dom var unga? Lugna.. eller fullkomligt hyperaktiva? Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 600
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix