släng ut bilder på pannband som syns!

S

__Stilett__

släng ut bilder på pannband som ni tävlar med och som sticker ut lite extra, kanske inte direkt räknas som diskret,,,,

Sv: släng ut bilder på pannband som syns!

:love:
MathildaForsythia.jpg

10april047.jpg

Mitt andra OS-pannband :D, guldfärgade stenar
Frsommar07105.jpg

Kandarstngar038.jpg

Ett tredje OS-pannband, inte mitt men tillhörde Diannie som jag red till under förra året. Champagnefärgade stenar (t.v.)
PonnyDM015.jpg

Capone-pannband
Juli187.jpg

Räknas detta? Glittrar bra ialf :D!
16sept028.jpg

OS pannband

10761975.jpg

färgen på stenarna varierar beroende på ljus, iband är det kristall, ibland lite åt det beiga hållet och ibland lite åt det rosa hållet

tack ! jadu, jag köpte på mässan vid Göteborg Horse Show förra året , kommer inte ihåg vilken butik jag knallade in i tyvärr :crazy:

jättefina pannband!!

kings i kalmar säljer det bla (eller rättare sagt är nog har gjort) Jag har också ett sådant som jag köpte i Falsterbo för två eller tre år sedan.

men får man tävla med strass nu? :O

så länge dom har undersida av läder,,,,,inga kedjor

Gaah älskar verkligen dina OS pannband :love:

Tävlar inte - inte än iaf.. men här är senaste inköpet i pannbandsväg!

trns2.jpg

trns1.jpg

Beklagar de fula bilderna, men tränset syns väl iaf.. sen har jag inte hunnit få bort ena martingalstoppen :rofl:

Tycker ni han passar i det? Tycker han är lite söt - men vet inte om det är "för mycket"

jag tycker han passar finfint i det! :D

lite ot, men måste bara säga sista bilden på din häst är såå gullig :love: h*n ser så oskuldsfull ut :D

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 371
Senast: Stergo
·
Hundavel & Ras Här kommer en lite allmän fundering. Ni som har FL, hur var dom när dom var unga? Lugna.. eller fullkomligt hyperaktiva? Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 600
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix