SLÄKTING OCH PYSSLING ÄR BORTA!!!!

BornAgain

Trådstartare
Min dementa gamla mamma Gerd Karlsson gick på Stockholms tunnelbana grönlinje vid Råcksta någon gång runt 18. Jag vet inte åt vilket håll hon åkte. Jag vet att hon åkte för en romsk kvinna vi känner hade sett henne gå på tunnelbanan. Gerd hade med sig Hasse en gul podengo valp. (podengo = kortbent hund, ca 5 kilo med korta ben och upprättstående öron.)

Gerd var vid försvinnandet iklädd svart jacka och blå jeans hon har vitt hår och är ca 160 cm lång. Hon hittar inte hem själv, hon kommer sannolikt inte ihåg adressen hon bor på.

Ser ni henne ring 112 eller 08-4050154

Erika Karlsson

Min dementa gamla mamma Gerd Karlsson gick på Stockholms tunnelbana grönlinje vid Råcksta någon gång runt 18. Jag vet inte åt vilket håll hon åkte. Jag vet att hon åkte för en romsk kvinna vi känner hade sett henne gå på tunnelbanan. Gerd hade med sig Hasse en gul podengo valp. (podengo = kortbent hund, ca 5 kilo med korta ben och upprättstående öron.)

Gerd var vid försvinnandet iklädd svart jacka och blå jeans hon har vitt hår och är ca 160 cm lång. Hon hittar inte hem själv, hon kommer sannolikt inte ihåg adressen hon bor på.

Erika Karlsson

Har du lagt ut detta på FB?

Hoppas hon kommer tillrätta!

Som sagt, finns det att dela på facebook? Jag har mycket vänner i stockholmsområdet och även i Västerort.

Jag är inte särskilt aktiv på facebook. Jag har kört ut texten på de sidor jag känner till. Det värsta är att jag hade blivit varnad på jobbet idag för att hon ringer så ofta och jag talade om det för henne :arghh:

Jag är inte särskilt aktiv på facebook. Jag har kört ut texten på de sidor jag känner till. Det värsta är att jag hade blivit varnad på jobbet idag för att hon ringer så ofta och jag talade om det för henne :arghh:

Vilka sidor har du lagt ut det på? Jag kan leta redan på det bara jag får veta var. Har jättemånga vänner i Stockholm och jag efterlyser gärna din mamma.

Ha inte dåligt samvete :heart

Har du ringt polisen?

Erika Karlsson

Jag ska snart ta tåget från t-centralen ut mot Hässelby. Håller självklart utkik. Finns det något annat jag kan göra så säg till! Bor hon i Råcksta?

Hon bor i Råcksta. PÅ Råckstagårdsväg 23.

Hon brukar ha himla tur och hitta snälla människor som lånar ut telefon. Varför inte denna gång?

Om någon åker förbi Fridhamsplan - kolla spåret där Hässelbytågen kommer in. Längst fram på plattformen. Det var en sådan plats där vi brukade mötas när hon fortfarande reeste t-bana själv

Polisen har sagt åt mig att vara hemma. Jag avskyr att vänta. Jag har kollat i Vällingby där hon bodde som barn

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka