Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska man skydda dom mot..?Förvarar ni era bilnycklar i ett RFID skydd? Funkar det som utlovat? Det sipprar inte ut några signaler?
Vad för signaler sipprar utFörvarar ni era bilnycklar i ett RFID skydd? Funkar det som utlovat? Det sipprar inte ut några signaler?
BiltjyvarVad ska man skydda dom mot..?
Det var det jag undrade om dom gjorde. Keyless signaler alltsåVad för signaler sipprar ut
Jo jag har provat det men blir lite jobbigt att ha med sig aluminiumfolie rullen hela tiden. Visserligen kan man använda en bit flera ggr men till slut så blir det svårt att knyckla ihop tätt så att det inte läckerNågra varv med ugnsfolie låter skyddat och bra
Förstår det. Du vill väl ha allt smoooth.Jo jag har provat det men blir lite jobbigt att ha med sig aluminiumfolie rullen hela tiden. Visserligen kan man använda en bit flera ggr men till slut så blir det svårt att knyckla ihop tätt så att det inte läcker
Hur ska jag veta detHahaha, nej
Varför skulle jag göra det?
Du får väl be en tjuv testa ditt skyddDet var det jag undrade om dom gjorde. Keyless signaler alltså
Plåtlåda har jag i bostaden men blir otympligt om man ska lämna hämta bilen på en parkering när man tex har handlat ska handlaDet har väl föreslagits plåtburk.
Detta är ett reellt problem med två tjuvar en utanför ytterdörren som skickar vidare nyckelsignalen till kumpanen vid bilen som låser upp och kan köra iväg med bilen.
Det förutsätter att de har tillräcklig spaning på dig så att de vet vem som äger vilken bil och är på rätt plats, känns som en mindre risk, men det finns säkert företag som säljer små förpackningar för sådant också.Plåtlåda har jag i bostaden men blir otympligt om man ska lämna hämta bilen på en parkering när man tex har handlat ska handla
Det låter som du har en saab, en sådan har jag starta med en saxDu får väl be en tjuv testa ditt skydd
Själv kör jag bil där man faktiskt måste sätta i nyckeln
I och för sig kanske den ena till och med går att starta med skruvmejsel
Edit jag har en liten plåtask det varit plåster i den skulle fungera
Inte för skruvmejseln dock