skvätter vid glädje

Rotterö

Trådstartare
Min 5 mån tik är helt rummsren. Men när det kommer folk. Då blir hon över glad. Skvätter då en massa på golvet.
Hur vad skall man göra åt detta.?``
 
Sv: skvätter vid glädje

Hej

Rasta henne väl innan besök. Och med tiden kommer det att växa bort, men det kan dröja tills hon är två år, så förtrösta inte, det försvinner, har haft flera sådana hundar, men dom slutade...
 
Sv: skvätter vid glädje

Det är dom som hon känner väl . Hon älskar dessa personer. Hon kan vara väl rastad . Men hon strätter ändå
 
Sv: skvätter vid glädje

Jag hade för mig att jag redan skrivit om detta men det fanns inget:confused:

Nåja, min gjorde så när hon var mindre men har slutat nu. Så om vovven är ung så behöver du inte oroa dig tycker jag.

Det spelade ingen roll om min var rastad eller ej, och inte heller om man ignorerade henne. Hon var så glad ändå så det var lite svårt att hålla täppt:D
 
Sv: skvätter vid glädje

Det var ungefär dsen tidpunkten min lille höll på.
Det tog kanske 1-2 mån men det slutade så du behöver inte oroa dig tycker jag.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 905
Senast: Vovve
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 419
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp