Skulle jag kunna flytta till Sverige?

Har inte lyckats sova någonting i natt, för jag är så exalterad över att planera hur det ska bli på min gård...! 🤩 😅

Har även börjat se fram emot buketräff, tänker inreda det här rummet till "sällskapsyta" med långbord för sådana anledningar... (och finns dessutom gott om plats att hänga både i köket och vardagsrummet) 🥰

20230630_175457.webp

Har inte lyckats sova någonting i natt, för jag är så exalterad över att planera hur det ska bli på min gård...! 🤩 😅

Har även börjat se fram emot buketräff, tänker inreda det här rummet till "sällskapsyta" med långbord för sådana anledningar... (och finns dessutom gott om plats att hänga både i köket och vardagsrummet) 🥰

Visa bifogad fil 122561
Har du byggt stallet/lösdriften ännu? Calle vill flytta :rofl:

Visa bifogad fil 122561

Vilket golv! <3
Hur ser det ut under sadan golv - brukar det vara dragigt? Gissar pa att detta huset ar aldre an modern isolering. Funderar mest pa britternas argument att lagga heltacknignsmattor overallt..

Vilket golv! :heart
Hur ser det ut under sadan golv - brukar det vara dragigt? Gissar pa att detta huset ar aldre an modern isolering. Funderar mest pa britternas argument att lagga heltacknignsmattor overallt..

Jag kan lägga upp en bild när jag öppnar upp det! Men gissar på dragigt och inte så mycket isolation jag med....

Haha, nu är allting påskrivet så nu kan jag säga det :D

Det är i Svalöv kommun, nära Röstånga, helt uppe vid Söderåsen. Orröd, för de som haft koll på hemnet-annonser. :angel: (Mäklaren har tyvärr redan plockat bort den)
Välkommen till vackra Söderåsen och Skåne . Bor i Klippans kommun nära Ljungbyhed ca 8-9 km från Röstånga på andra sidan åsen och arbetar i Svalövs kommun . Underbar natur och massor med utflyktsmål.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka