Nu låter det som om du tycker hon är mycket mera interessant än mig Men vi har ju redan träffats, så det är okej!
Buketräff hemma hos mig i September, kanske?
Det är hög tid för en skånsk/sydsvensk buketräff, har jag tyckt ganska länge nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu låter det som om du tycker hon är mycket mera interessant än mig Men vi har ju redan träffats, så det är okej!
Buketräff hemma hos mig i September, kanske?
Ja!Calle är mycket välkommen hälsar Mimir! Jag ska bara hinna bygga stall och/eller lösdrift först!
Och där kan han också få bästa veterinären och bästa hovslagaren
Haha, nu är allting påskrivet så nu kan jag säga det
Det är i Svalöv kommun, nära Röstånga, helt uppe vid Söderåsen. Orröd, för de som haft koll på hemnet-annonser. (Mäklaren har tyvärr redan plockat bort den)
Det är hög tid för en skånsk/sydsvensk buketräff, har jag tyckt ganska länge nu.
Jag är på¨Det är hög tid för en skånsk/sydsvensk buketräff, har jag tyckt ganska länge nu.
Har du byggt stallet/lösdriften ännu? Calle vill flyttaHar inte lyckats sova någonting i natt, för jag är så exalterad över att planera hur det ska bli på min gård...!
Har även börjat se fram emot buketräff, tänker inreda det här rummet till "sällskapsyta" med långbord för sådana anledningar... (och finns dessutom gott om plats att hänga både i köket och vardagsrummet)
Visa bifogad fil 122561
Har du byggt stallet/lösdriften ännu? Calle vill flytta
Självklart! Calle har ingen egen profil, han är ju faktiskt bara 1 år och det är inte bra för barnNej men jag har ritat den åtminstonde!
Kan jag lägga till dig på Fejjan förresten? Tycker mig ha sett dig och Calle där....
Har inte lyckats sova någonting i natt, för jag är så exalterad över att planera hur det ska bli på min gård...!
Har även börjat se fram emot buketräff, tänker inreda det här rummet till "sällskapsyta" med långbord för sådana anledningar... (och finns dessutom gott om plats att hänga både i köket och vardagsrummet)
Visa bifogad fil 122561
Deras argument är rimligt men i Sverige brukar vi ha trasmattor, enklare att tvättaVilket golv!
Hur ser det ut under sadan golv - brukar det vara dragigt? Gissar pa att detta huset ar aldre an modern isolering. Funderar mest pa britternas argument att lagga heltacknignsmattor overallt..
uuugh, paminn mig inte om hur mycket ingrodd smuts det ligger i den genomsnittliga brittens hus!Deras argument är rimligt men i Sverige brukar vi ha trasmattor, enklare att tvätta
Märker stor skillnad på matta eller inte i mitt gamla hus.
Före modern isolering använde man omodern isolering. Golvbjälklag i Sverige var inte tomma förr, de innehöll sågspån, mossa, tagel etc.Vilket golv!
Hur ser det ut under sadan golv - brukar det vara dragigt? Gissar pa att detta huset ar aldre an modern isolering. Funderar mest pa britternas argument att lagga heltacknignsmattor overallt..
Vilket golv!
eller har han?Självklart! Calle har ingen egen profil, han är ju faktiskt bara 1 år och det är inte bra för barn
Jag vill vara med!Det är hög tid för en skånsk/sydsvensk buketräff, har jag tyckt ganska länge nu.
Visa bifogad fil 122704
Min kylskåps-whiteboard
Man får vara lite stolt över sig själv när man är i gång med att uppfylla en 20-årig dröm, tycker jag!
Välkommen till vackra Söderåsen och Skåne . Bor i Klippans kommun nära Ljungbyhed ca 8-9 km från Röstånga på andra sidan åsen och arbetar i Svalövs kommun . Underbar natur och massor med utflyktsmål.Haha, nu är allting påskrivet så nu kan jag säga det
Det är i Svalöv kommun, nära Röstånga, helt uppe vid Söderåsen. Orröd, för de som haft koll på hemnet-annonser. (Mäklaren har tyvärr redan plockat bort den)