skulle behöva lite tips!

C

Comet

hej jag skulle behöva lite tips eftersom jag hade tänkt vara med på en pay and jump nu i åstorps ortens ryttarförening den 30 januari och min häst har inte helt full kondis skadar inte om han hade lite mer med tanke på hans rygg så skulle jag behöva lite tips på tränningar som gör att han sträcker å strecthar hans rygg ja det som e med hans rygg är att han e tät mellan tornutskotten har ej kkissing spines endast nåt liknande i mildre grad men ska ändå vara aktsam.. är tacksam för alla svar..... några fler som ska vara med i åstorp den 30 jan på pay and jump?

Sv: skulle behöva lite tips!

vi ses där om nu min sköter sig i helgen:D

Sv: skulle behöva lite tips!

ja det tycker vi att du ska komma ändå så vi träffas har inte sett varandra på länge! men jag ska åka till ridhuset nu på lördag å träna lite! hehe:bump: :banana:

Liknande trådar

Hoppning Går i tankarna kring att ordna med att ha en pay and jump på gården till nästa vår och behöver lite tips om vad man bör tänka på, är...
Svar
9
· Visningar
5 028
Senast: poniihest
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 974
Senast: lewellyn
·
Avel Ska betäcka vårt KWPN sto förhoppningsvis på nästa brunst. Problemet är att vi ännu inte valt någon hingst, eller jo, det har vi gjort...
2
Svar
21
· Visningar
2 234
Senast: Spirit
·
M
Foder & Strö Hejsan! Har lite frågor om utfodring (IGEN) . . . Min fjording får: Morgon: 1 kg krossad havre 30 ml B-vitaminer (flytande) 1...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: HelenaHandberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka