Skrivarfel

pepp

Trådstartare
Vi bytte just svart bläckpatron i våran hp psc 2110 skrivare.

Men... korten som egentligen ska bli svart/vita, blir istället blådaskiga, som dom brukar bli när man börjar ha slut patron.
Men... när man kopierar ett svart/vitt kort i scannern... så skrivs det ut i svart?

Nån som har en susning om vad det kan vara för fel? Om ni nu förstod hur jag menade, blev lite krångligt.
 
Sv: Skrivarfel

Har du ställt in de nya patronerna då? Det måste man göra.. det brukar finnas en funktion för det i skrivarens egna program..
 
Sv: Skrivarfel

du kanske maste rengora skrivaren, du gor det genom datorn o kommer till det pa olika satt beroende pa vad du har for skrivare o program som styr det. ibland om du har fatt slut pa black sa tar det ett litet tag innan blacket flyter igenom igen - typ som nar man byter patron pa en blackpenna.

prova felsoka pa tillverkarens hemsida och produktnamn :idea:
 
Sv: Skrivarfel

Nu har jag rengjort patronerna.
Men samma rosaröda streck kvarstår i utskriften... kan det vara att färgpatronen börjar ta slut?
 
Senast ändrad:
Sv: Skrivarfel

färgpatronen är slut!
Markera "använd endast svartpatron" när du ska skriva ut s/v, om färgpatronen är slut.:idea:
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 235
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 121
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag och min sambo har varit tillsammans i fyra år, och hittills har jag alltid tyckt bra om min svärmor. Det har aldrig varit några...
Svar
19
· Visningar
5 363
Senast: Sleepy
·
K
Hästmänniskan Hejsan alla trevliga bukefalister! Efter att ha läst på bukefalos i många år utan att bli medlem så är det första gången i mitt liv jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 687
Senast: Kedinga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp