Skrivaren har fått fnatt!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Nu är det skrivarens tur att få fnatt. Har köpt nya färgpatroner och har satt i dom nya men ändå blickar det att färgen är slut. Vad gör man nu? Slänger hela skiten genom fönstret?

Sv: Skrivaren har fått fnatt!

Vad har du för skrivare?
På min lexmark var man tvungen att följa deras rutin för färgbyte (Det var att hålla in någon knapp så att förgpatronerna hamnade i rätt "läge" för att byta dem) för att det skulle registreras att man bytt. Och gjorde man det annorlunda var man tvungen att gå in nånstans under inställningar och ange att det var nya patroner, ananrs uppfattade den det som om det var samma färgpatroner fortfarande och den talade ständigt som att de var slut.

Inget sådant man måste göra?

HP Deskjet 990cxi har jag en som är mycket litet använd även om han har några år på nacken. Har läst instruktioner men det ska bara vara att sätta i dom :(

Hm, då vet jag inte. Enda chansen är väl om det har någon mjukvara/progam i datorn där man kah göra inställningar etc som min laptop hade. Om Skrivaren kände av fel färgmängdd kunde man justera infon där eller vad man ska säga..

Har du bytt någon gång innan? Säker på att du tog bort skyddstejpen? Köpte orginal-patroner hoppas jag?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 162
Senast: MiniLi
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 643
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025