Skrivare med altzeimers

mian1

Trådstartare
Min skrivare skriver ut skumma saker. Varje gång man ska skriva ut så skriver den först ut något gammalt som man skrivit ut för länge sen. Ändå är skrivaren tom innan jag skriver ut!
Det är en HP laserjet.
 
Är skrivarkön tom när du sätter ett dokument på utskrift eller ligger det en massa gammalt kvar?
 
Det är tomt! Ett par gånger har jag dessutom gått in och tömt en gång till för säkerhets skull. Sätter jag i ett papper (det står inte papper i eftersom mataren är kass) så skriver den inte ut något för än jag trycker på skriv ut. Och då kommer nåt gammalt skräp först, sedan skriver den ut det jag ville ha. Den skriver bara ut en gammal sida, även om sidan tillhör ett dokument med massor av sidor.
Jag har provat att installera om skrivaren, men den är fortfarande lika dum.
 
Vad konstigt. Finns det någon support eller något hjälpnummer där du köpte den? Kan även vara fel drivrutiner?

Mina föräldrars gamla skrivare (en Canon 210 någonting) brukade göra något liknande, men det var så längesedan att jag inte minns vad det var för fel...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
1 310
Senast: starcraft
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
14 869
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 704
Senast: L(i)FE
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 762
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp