Skriv på för lika villkor för ridsporten!

Sv: Skriv på för lika villkor för ridsporten!

Den här länken borde alltid ligga övers bland nyheterna och blinka så att den syns. :bump:

Vi är många på buke som tillsammans kan vara med och påverka. Själv jobbar jag på ett ganska litet företag där vi får 500:-/år till friskvård. Det räcker inte långt men det hade varit kul om jag hade kunnat använda det till min ridning, mer friskvårdande är svårt att hitta. Som det är nu använder jag pengarna till 1,5 massage/år men det som håller mig i form och på bra humör är arbetet med hästarna.
 
Sv: Skriv på för lika villkor för ridsporten!

JA!!! Nåla den nu!!!:idea::bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 079
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
839
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 154
Senast: Dimmoln
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 319
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp