H
hästsko
Sv: Skrittar i timmar?
jag tyckte att de lät som en väldigt vettig artikel
jag tyckte att de lät som en väldigt vettig artikel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rumpnissen skrev:Hualigen, nej tack! Kan tala om att det var svinkallt ikväll och sitta och skritta på lång tygel i en och en halv timma. Var inte alls lika trevligt idag som det kan vara... menmen, hunden fick motion också i alla fall.
Jag med!!malinsky skrev:Jag brukar gå ut och gå med min häst i stället för att "bara" skritta. så får jag också röra på mig
Rumpnissen skrev:Nja, lagom trevligt att få köttsår mellan skinkorna.
(Tro mig, jag har gjort det misstaget mer än en gång)
Rumpnissen skrev:Hualigen, nej tack! Kan tala om att det var svinkallt ikväll och sitta och skritta på lång tygel i en och en halv timma. Var inte alls lika trevligt idag som det kan vara... menmen, hunden fick motion också i alla fall.
malinsky skrev:Jag brukar gå ut och gå med min häst i stället för att "bara" skritta. så får jag också röra på mig
Zenith skrev:Jag skrittade fram 45 minuter före varje dressyrpass med mitt halvblod. Hur fin och mjuk som helst och det var bara att börja rida. Om jag inte gjorde så, så fick jag ägna 45 minuter till lösgörande övningar och ändå inte få lika fint resultat. Dessutom gav det en negativ inställning till ridbanan.
Ut och skritta INNAN träningspassen, DET är det inte många som gör. Men desto fler som borde.
Dexdemonia skrev:Hur rider ni alla dagar då? Om han knappt går från stallet? Är det alltid i ridhus/paddock då? Verkar ju inte så varierande och skoj...eller?
En som undrar lite bara..!