Skräddarsydd kavaj, kostym, skjorta

Miran

Trådstartare
Någon som har testat att göra det via nätet? Blev det bra? Funkade det?

(gäller en ev present till en släkting)

Har inte testat, men eftersom människor ändras månad för månad skulle jag nog gått till en skräddare och inte anlitat någon på nätet,. Hör ju bara hur fel det blir när någon beställer brud och tärn klädningar på nätet

Har inte testat, men eftersom människor ändras månad för månad skulle jag nog gått till en skräddare och inte anlitat någon på nätet,. Hör ju bara hur fel det blir när någon beställer brud och tärn klädningar på nätet

Jo, men vederbörande bor inte så till att det skulle funka. (och skulle heller aldrig ta sig tiden att åka och prova flera gånger) Det är just därför jag undrar om det är någon site som funkar bra.

Min man har köpt via en site på nätet, matade in alla sina mått och det var rätt många, men tydliga instruktioner.

Han är supernöjd både med skjortor, byxor och en hel kostym.
Ett par av byxorna blev för stora i midjan. Han fotade och reklamerade. De löste problemet direkt. (minns inte hur, men det var inget knussel att de hade gjort fel)

Det man kan tänka på är att välja lite dyrare tyg för det är skillnad på billig och dyr kvalité.

Min man har köpt via en site på nätet, matade in alla sina mått och det var rätt många, men tydliga instruktioner.

Han är supernöjd både med skjortor, byxor och en hel kostym.
Ett par av byxorna blev för stora i midjan. Han fotade och reklamerade. De löste problemet direkt. (minns inte hur, men det var inget knussel att de hade gjort fel)

Det man kan tänka på är att välja lite dyrare tyg för det är skillnad på billig och dyr kvalité.

Vilken site var det?

Min pappa fick en sådan skjorta i julklapp av min bror. De satt och designade skjortan tillsammans på nätet och den blev riktigt snygg och passformen var väldigt bra. Min bror gjorde till sig själv och var också nöjd. Kommer dock inte ihåg vad sidan hette.

Min sambo har måttbeställt skjortor två gånger och varit nöjd.
Det fanns tydliga instruktioner om hur man skulle mäta. Jag köpte ett presentkort till honom från siten (som jag tyvärr inte minns vad den heter) och då skickade de även med ett måttband.

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 333
Senast: Svartkatt
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 493
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 156
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 479
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar