Sköthäst sökes!

K

kjamis

hej!
mitt namn är josefina. jag söker en ny sköthäst och undrar om det finns någon där ute som behöver hjälp eller känner någon som behöver det. jag bor i kungälv(2 mil norr om göteborg) och har inte möjlighet att åka så långt. jag är 165 cm lång och väger ca 55 kg.
jag har ridit i 5-6 år men har haft lite otur gällande ridlärare.

tacksam för svar!
josefina

Sv: Sköthäst sökes!

kjamis skrev:
hej!
mitt namn är josefina. jag söker en ny sköthäst och undrar om det finns någon där ute som behöver hjälp eller känner någon som behöver det. jag bor i kungälv(2 mil norr om göteborg) och har inte möjlighet att åka så långt. jag är 165 cm lång och väger ca 55 kg.
jag har ridit i 5-6 år men har haft lite otur gällande ridlärare.

tacksam för svar!
josefina

Du får skriva in en liten annons på annonsforumet.

Skriv ungefär som du skriver här i annonsen.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag undrar hur länge jag kan rida min B-ponny. Han är 130 cm i mankhöjd och kommer att bli en liten c-ponny. Han är inte...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: Dessie2010
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 540
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 835
Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 364
Senast: Signe9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar