Skorri frá Blónduósi

O

oskis

Vill ha så mycket information om hingsten Skorri frá Blónduósi som möjligt!
Hurdana är hans avkommor överlag? Fyr- femgångare? Exteriörmässigt - för/nackdelar? Lynne?
Eksem?

Någon här som har en avkomma efter Skorri?

MYCKET tacksam för svar :bow:

Sv: Skorri frá Blónduósi

Jag vill också veta! Kommer han att stå i nordnorge i år också?

Puffar upp denna tråden lite :)

Jag har relativt nyligen köpt en Skorri-avkomma, en supertrevlig valack på 6 år. Lite lik Skorri utseendemässigt tycker jag, bra exteriör, 4-gångare med lovande gångarter enligt de tränare som jag tränat för. Väljer gärna tölten och töltar på i alla tempon. Otroligt trevligt lynne, mycket snäll, social, nyfiken och fantastiskt trygg för sin ålder. En riktig klippa <3

Inga fler här som har Skorri-avkommor som vill berätta lite om era hästar? :)

Vill ha så mycket information om hingsten Skorri frá Blónduósi som möjligt!
Hurdana är hans avkommor överlag? Fyr- femgångare? Exteriörmässigt - för/nackdelar? Lynne?
Eksem?

Någon här som har en avkomma efter Skorri?

MYCKET tacksam för svar :bow:

Jag har ridit en ett par gånger på island, ett sto med mycket vilja, stark som en oxe och jättekul att rida. http://www.oddsstadir.is/enska/the-horses/pictures-of-the-riding-horses/our-horses/nr/376704/

Liknande trådar

Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 657
Senast: xfie
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 728
Hästhantering Hej! Jag behöver nu tips och råd från er som är mer erfarna med bråkiga unghästar. Jag har en valack född juni 21. Han va som föl...
2
Svar
25
· Visningar
4 294
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar