"skorpor" från eksemen!? hjälp!

Sv: "skorpor" från eksemen!? hjälp!

Jag vet var man kan få tag på de där Aloevera grejerna här uppe, jag använder själv en som heter Aloe first och den lindrar klåda jättebra! Jag tror knappast Hööks aloevera grejer innehåller så mycket aloevera...
Jag kan ta med mig det till dig när jag kommer, vill du veta fortare kan du ju slå en signal :)
PM:a är det du och jag har gjort, typ privat-maila ;)

Sv: "skorpor" från eksemen!? hjälp!

skuggi skrev:
Jag vet var man kan få tag på de där Aloevera grejerna här uppe, jag använder själv en som heter Aloe first och den lindrar klåda jättebra! Jag tror knappast Hööks aloevera grejer innehåller så mycket aloevera...
Jag kan ta med mig det till dig när jag kommer, vill du veta fortare kan du ju slå en signal :)
PM:a är det du och jag har gjort, typ privat-maila ;)

jaha och jag som hade skaffat från hööks.. skit då..haha.. jo du får la göra det :)
kram!

Liknande trådar

Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 680
Senast: Josofinito
·
Hästvård Jag har en Islandshäst som sedan en dryg månad tillbaka kliar rumpan, svansen och mankammen. Hon sätter vanligtvis svansen i krubban och...
2
Svar
26
· Visningar
5 911
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ (jättelång tråd) Min bror är ute på jävligt djupt vatten och just nu bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om vilka beslut han tar...
2
Svar
21
· Visningar
2 494
Senast: vallhund
·
Hästvård Nu drar det ihop sig inför sommaren och jag tänkte vara ute i god tid och försöka förebygga att min häst kliar av sig svansen, nu när...
2
Svar
21
· Visningar
2 424
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar